Jag vill ha värme!

Hej alla res-kompisar. Länge sedan jag var ute och skrev här - men jag ska bättra mig. Känner mig i underläge i förhållande till er i norr-laget. Vi har inte varit lika aktiva här i Skåne-land. Har hänt en hel del i mitt liv med bl a nytt jobb och nytt boende. Men fortfarande samma man. Nu börjar jag/vi "landa".
Men vi har iallafall bokat resa och längtar redan. Jag, Birgitta, Boel, Marie och 2 nya reskompisar har bokat 17 - 24 maj. Nya vänner är Lena och Veronica från Lund. Irre är för tillfället i Austraflien i 3 veckor och hälsar på sin dotter Linda. Hon vet ännu inte om hon kan följa med - men hoppas naturligtvis att det ska bli av. Annica avvaktar besked på semester från sin arbetsgivare. Och Marie R har jag inte haft kontakt med. Birgitta och jag har bokat den stora lägenheten och har 1 sängplats över om det "krisar". Men vi trivs jättebra tillsammans och känner inte att vi måste vara 3 i lägenheten - trots att den är stor. Bara så att alla vet om någon blir "udda".

VIKTIGT ÄR ATT DET ÄR NY INLOGGNIGN TILL BLOGGEN. Maila mig så meddelar jag hur ni alla kommer in och kan skriva och berätta. Det är jättekul att läsa.

Ha nu alla en riktigt bra jul. Önska er fina baddräkter, dyra solkrämer, fräscha badlakan, sommarkläder och snygga sandaler. Så kan vi ha Cat Walk på stranden. Men Carin - vi fortsätter leta efter de fina solhattarna.

Det är knappt 6 månader till avresa och jag längtar sååååå!!! Men som vi alla vet - tiden går fort - och ju äldre man blir ju fortare går tiden. Så för min egen del kommer det att kännas som ett decennium innan vi kommer iväg . Ha tålamod! Kram Tina T

Kommentarer
Postat av: Boel Lindström

Men jag då?! som är äldst, frågan är om inte mitt flyg går nästa vecka!! Marie och jag åker 17/5-26/5 vi måste vila lite när ni andra har åkt hem!!Eller kanske tvärtom,har man tur kan man få liggplats på hemresan.Hur som helst batterierna ska laddas om för student i Nynäs 1/6. Härligt att "gamla" Kung Karin ska med,försenat GRATTIS till dej.2 kronprinsessor välkomnas i gänget, ett tips till er båda: Läs hela Bloggen från början så ni får lite kött på benen, det är mycket att lära och leva upp till. Kram till er ALLA Boel

2010-11-29 @ 15:21:06
Postat av: eva

men gud vad avis man blir, men nu har vi bokat på samma hotell och samma vecka, hoppas att vi får möjligheten att träffas och ha trevligt tillsammans.



Eva-Rotary Göteborg

2010-12-21 @ 20:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0