Erfarenhet,,,,,,

Idag har jag startat en resa....Det liknar inget i närheten av VÅR RESA.
12.00 Taxi hämtar hemma för resa till Skavsta där planet ska ta mig o E till Barcelona.
Väl framme, incheckningen, kanon. Pass o säkerhetskontroll helt utan problem........ Nu startar det
In i restaurangen... inte ett bord att sitta vid, (första ölen beställd) inte konstigt eftersom inte ett plan hade lyft sedan dagen innan. Folk bara fyller på lokalen, allas humör på topp, till att börja med. Andra ölen på väg in.Vår flight har ingen anmärkning, hur ska man då tolka det???
Uppdateras efter 15 min, uppdateras efter 30 min, (tredje ölen på bordet som vi nu lyckats hitta) uppdateras efter 60 min.
Nu gäller det att evrkligen ta reda på vad som gäller....
Ok inget plan på ingång ens, så be om de incheckade väskorna i retur. Taxi till Arlanda, checka in på SAS Radisson Hotell på flygplatsen för att sova några timmar. Imorgon testar vi ett nytt bolag. Spanair till Barcelona 06.50 det ska bli underbart.
De e bättre att åka TJEJCHARTER till KRETA. Gud va jag längtar. Vi hörs. Jamas tills dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0